Documentbeheer en compliance op één centrale plek

Voor bedrijven die contracten, audits en compliance-documenten beheren

80% snellere goedkeuringen via digitale workflows

50% minder zoekwerk door centralisatie

Veel bedrijven worstelen met

1

Verspreide documenten

Documenten zijn verspreid over e-mail, gedeelde drives en fysieke archieven

2

Moeilijk versiebeheer

Er is geen duidelijk versiebeheer, wat leidt tot verwarring en fouten in goedkeuringen.

3

Tijdrovende compliance-audits

Audits kosten veel tijd door ontbrekende of moeilijk te traceren documenten.

4

Geen automatische herinneringen

Er zijn geen automatische meldingen voor contractvernieuwingen, wat risico’s oplevert.

Hoe automatisering helpt

Webhook-integraties sturen automatische updates naar externe systemen:

CRM (HubSpot, Salesforce)

Documenten worden direct gekoppeld aan klantdossiers, zodat alles op één plek is te vinden.

E-mail & notificaties

Automatische herinneringen voor verlopen contracten zorgen ervoor dat deadlines altijd gehaald worden.

Elektronische handtekeningen (DocuSign, SignRequest)

Documenten kunnen direct digitaal worden ondertekend, waardoor handmatige processen worden geëlimineerd.

Documentbeheer & compliance

Resultaat

Minder administratieve rompslomp

60% snellere documentverwerking

Altijd compliant

Automatische auditlogs zorgen ervoor dat de organisatie altijd compliant is met regelgeving.

Sneller goedkeuringsproces

Digitale ondertekeningen versnellen het goedkeuringsproces en verminderen administratieve vertragingen.

Optimaliseer je documentbeheer en blijf compliant. Vraag nu een demo aan!

Boek nu een gratis adviesgesprek!